viernes, 28 de diciembre de 2012

NICOPANDA STORE. BY @formichetti

Nicola Formichetti, creative director of the French fashion house MUGLER, opened yesterday an online store dedicated exclusively to NICOPANDA with new objects every week. Patrons to the invasion also have access to Moleskin books, iPhone accessories, embellished jewelry, a lot of tshirts, and a range of other unique products, each with their own appropriation of the Nicopanda theme. ¡¡GOODBYE Hello Kitty, WELCOME Nicopanda!!

Nicola Formichetti, director creativo de la casa de moda francesa MUGLER, inauguró ayer una tienda online dedicada exclusivamente a NICOPANDA con nuevos objetos cada semana. Los clientes de la invasión también tienen acceso a los libros Moleskin, accesorios para iPhone, joyas adornadas, un montón de camisetas, y una amplia gama de productos únicos, cada uno con su propio toque Nicopanda. ¡¡GOODBYE Hello Kitty, WELCOME Nicopanda!!


 Nicola Formichetti for HARPERS BAZAAR CHINA #Fashion.

Nicola poses for the camera with a fan.

Nicopanda fashion line with a new “chetti” print. Photographer: Eisuke Negishi.

HARPERS BAZAAR CHINA featuring NICOPANDA.

GAGA Nicopandas.

Fuentes: http://fuckingyoung.es/nicopanda/ & @JossJaycoff

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